Besvikelse!

Jag känner mig som världens sämts människa..  Det är knappt så jag orkar medmig själv längre..  
Jag står sjäv.. (Bort räknad med Angelica,farmor,mamma)... För någon annan exixtersr jag inte ens.. Inte ett samtal från någon (när jag vet att rycktet) sprider sig snabbt i min sk. Familj... 
   Men vill dom ha de så, så gör det mig egentligen inget... Jag har min farmor!!! 
Min farmor är mitt allt!  

Jag ligger här och funderar vad jag åstakommit i alla minna år.. 
Började skära mig när jag v 16...
Flyttade till skåne när jag blev 18... Söp gärnet där nere..
Flyttade tillbaka till vänersborg när jag va 20... 
Blev inlagd på psyk i 8 månder... 
Träffade angelica som jag blev blixt färälskad i.. 
Kom ut från psyk men höll kontakt med angelica..
SEDAN GJORDE JAG ETT  JÄVLS SNE STEG OCH BLEV TILLSAMMANS med Erica.. Men det tog slut rätt snabbt för mitt hjärta tillhörde Anhelica... 
Jag och angelica nlev tillsammans den 26/7-09... 
Jag satt o rätten för en vandalisering jag aldrig gjort... 
Jag satt ytterligare i en huvudförhandling då jag körde rattfull med en stulen bil... 

Så frågan JAG STÄLER MIG 
ÄR: hur orkar människor med mig? 




❤️❤️❤️❤️

Jag finns här för dig <3 JAG orkar med DIG... Det är okej att må dåligt, släpp ut det, jag finns här emelie. Kanske ses idag, hälsar på dig ja å tjejen. KRAM

Svar: Jag vet älsklingen min
Emelie

<3<3<3

Svar: Tack
Emelie

För att du är min lilla kicka.. ♥

För att du är min lilla kicka.. ♥




Kom ihåg mig?